Monday 15 January 2018

SugarBomb Perfume Review | Floral Flora & Fresh Spicy VIP

by: Husna Who

SugarBomb kini mempunyai 40 jenis bau wangian dan mungkin ada yang di luar sana masih tertanya tanya tentang ciri ciri dan bau perfumes kami. Jadi kali ini, kami akan review dua jenis perfumes untuk anda iaitu Floral Flora untuk wanita dan juga Fresh Spicy VIP untuk jejaka.



Floral Flora

SugarBomb Floral Flora ini merupakan bau wangian floral dan sweet yang lembut, di mana gabungan dua bau ini akan membuatkan si pemakai tampak lebih elegan dan berkarisma. Wangian ini juga amat sesuai untuk digunakan ketika keluar bersama rakan rakan mahupun ketika menikmati dinner date bersama yang tercinta.

Top notes: Sitrus, Peoni, Mandarin Orange
Middle notes: Osmanthus, Rose
Base notes: Sandalwood, Patchouli, Pink Pepper


Fresh Spicy VIP

Sugarbomb Fresh Spicy VIP adalah bau wangian yang lebih maskulin dan sophisticated. Gabungan bau woody, musky dan segar akan membuatkan kaum adam di luar sana tampak lebih yakin dan macho.  Sesuai untuk kegunaan harian kerana baunya tidak terlalu kuat dan overpowering.

Top notes: Lime, Caviar, Pepper, Ginger, Passionfruit
Middle notes: Spices, Vodka, Gin, Mint
Base notes: Amber, Leather



Bagaimana? Adakah Floral Flora dan Fresh Spicy VIP menepati ciri minyak wangi yang anda cari? Jika ya, anda boleh dapatkan perfume Floral Flora di SINI dan Fresh Spicy VIP di SINI



1 comment:

  1. I was very impressed by this post, this site has always been pleasant news Thank you very much for such an interesting post, and I meet them more often then I visited this site. mega888 online

    ReplyDelete